English
سه شنبه 04 اردیبهشت 1403

جلسه شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی

اولین جلسه شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی بعد از برگزاری انتخابات برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور دبیران و نمایندگان انجمن های علمی دانشجویی برگزار گردید، زینب نجفی مدیر فرهنگی و اجتماعی ضمن تاکید بر ایجاد فضایی علمی و پروش استعدادهای دانشجویی گفت: فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی باید بر اساس جشنواره بین المللی حرکت باشد تا بتوان در این جشنواره موفق به کسب مقام گردد.

در ادامه هرکدام از دبیران و نمایندگان انجمن های علمی دانشجویی به ارائه مشکلات و دغدغه های خود پرداخته و درخواست های خود را با مسئول محترم در میان گذاشتند.

در پایان سرکار خانم نجفی، ضمن تقدیر از فعالیت های انجمن های علمی دانشجویان به ارائه نظرات خود پیرامون مباحث مطرح شده پرداخته و بیان کردند:

نگاه و سیاست معاونت دانشجویی فرهنگی، یک نگاه دانشجو محور بوده و در میان دانشجویان، نگاه ویژه تر به انجمن های علمی دانشجویان داشته و همواره حامی فعالیت های علمی دانشجویان بوده ایم و قول مساعد جهت رفع مسائل و مشکلات انجمن های علمی دانشجویی دادند. وی در ادامه به مزیت های انجمن های علمی دانشجویی اشاره کرده و گفتند: بوجود آمدن روحیه اعتماد به نفس، بوجود آمدن فرهنگ علمی در دانشگاه، کشف دانشجویان مستعد و بوجود آمدن روحیه کارگروهی، .... و قرار گرفتن دانشجویان در مسیر اهداف اصلی آموزش عالی از جمله مزایای انجمن های علمی در دانشگاه است.

در ادامه انتخابات تعیین دبیر شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار گردید که مهلا باسره دبیر انجمن علمی دانشجویی معماری داخلی  به مدت یکسال به عنوان دبیر شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب شد.