English
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

دبیر جشنواره رویش؛ جشنواره رویش امسال با رویکردی متفاوت برگزار شد

جشنواره رویش دانشگاهی امسال با رویکرد کارآفرینی، حمایت از دستاوردهای دانشجویی و مهارت افزایی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، زینب نجفی فرهادلو- مدیر امور دانشجویی و دبیر جشنواره رویش-، با اشاره به این‌که جوانان جان جامعه و سمبل تلاش و نشاط‌ اند و فرهنگ و هنر حاصل ذوق و خرد این قشر است؛ گفت: دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره رویش با رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته از آبان ماه سال 1398 شروع به کار نمود. در این جشنواره، 19 کارگاه و دوره آموزشی، 14 مسابقه و 4 برنامه سرگرمی با هدف کارآفرینی، اشتغال‌زایی، رونق تولید و حمایت از دستاوردهای دانشجویی و مهارت افزایی اجرا شد.

وی افزود: از مجموع ۴۶۳ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره‌ی رویش دانشگاهی، ۲۳۰ اثر نمایشگاهی پس از داوری در محل مرکز سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ به نمایش گذاشته شد که از 24 اثر منتخب و 4 کانون فرهنگی هنری برتر در مراسم اختتامیه تقدیر به عمل آمد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: در مرحله ملی جشنواره رویش که در مرداد ماه 1399 با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معصومه ابتکار مشاور رئیس جمهور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، 5368 کانون‏ فرهنگی هنری از 87 دانشگاه سراسر کشور شرکت داشتند که کانون فرهنگی هنری «کتاب و ادبیات» دانشگاه علم و فرهنگ برای نخستین بار موفق به کسب مقام اول در بین کانون‏های فرهنگ و اندیشه گردید.

نجفی فرهادلو افزود: بیتردید این موفقیت بدون حمایت‌های بی دریغ مسئولان و همکاران محترم دانشگاه و معاونت دانشجویی فرهنگی و فعالین فرهنگی میسر نمی‌گردید.