کسب دو مقام ملی در هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط تیم مناظره دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ

تیم مناظره دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ موفق به کسب دو مقام ملی در هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد.

هشتمین دوره ملی مناظره دانشجویان ایران در تاریخ 1398/10/02 به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد. در رقابت پایانی این دوره از مسابقات تیم " گردون" از آذربایجان غربی در موضع موافق و تیم" تنقیح مناط ” از دانشگاه علم و فرهنگ در موضع مخالف بر سر گزاره ”راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به ظرفیت داخلی و تولید باکیفیت است"با یکدیگر به رقابت و مناظره پرداختند.

حجت السلام و المسلمین دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت و دکتر اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مسابقه فینال و اختتامیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان حضور داشتند. پس از انجام 813 مناظره در مراحل مختلف هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در نهایت تیم " تنقیح مناط " از دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی موفق به کسب رتبه اول و برنده نشان خواجه نصیر الدین طوسی شد.

همچنین در اختتامیه این دوره از مناظرات از سرکار خانم نجفی به عنوان " دبیر اجرایی برتر مرحله استانی/ دانشگاهی مسابقات" تقدیر و قدردانی شد.با این دستاورد ها برگ زرین دیگری بر افتخارات ارزشمند دانشگاه علم و فرهنگ  و معاونت دانشجویی فرهنگی رقم خورد.