English
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

مراسم معارفه ورودی های زیست شناسی سلولی و مولکولی، بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی

انجمن های علمی دانشجویی زیست شناسی سلولی و مولکولی و بیوتکنولوژی باهمکاری با یکدیگر در روز چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۴ الی ۱۶، در سالن شهید کاظمی آشتیانی مراسم معارفه ای برای سه رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی و بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی برگزار کردند، در این مراسم جناب آقای دکتر شاهزاده فاضلی ریاست محترم دانشکده علوم پایه و فناوری‌های نوین زیستی، معاونت محترم دانشکده، مدیر گروه محترم سرکار خانم دکتر شکری، مسئول آموزش سرکار خانم دارابی و سایر سایر اساتید محترم حضور داشتند و نیز جناب دکتر شاهزاده فاضلی، سرکار خانم دارابی و سرکار خانم گلشن از بنیاد توسعه کسب و کار سخنرانی فرمودند.

در ادامه مراسم فیلمی از بچه های ورودی جدید و ورودی قدیم پخش شد و همچین یک مسابقه علمی اجرا شد که با استقبال دانشجویان روبه رو بود. همچنین در این مراسم دبیران انجمن های زیست شناسی سلولی و مولکولی و بیوتکنولوژی نیز سخنرانی فرموند و بچه‌ها را با انجمن و نحوه عضویت آشنا و به انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه تشویق کردند.در حین مراسم نیز فرم های نظر سنجی بین دانشجویان توزیع گردید.
از جمله رویداد های مهم مراسم می توان به رونمایی از اولین نشریه علمی دانشجویی زیست شناسی سلولی مولکولی با نام "ژنومیکس" اشاره کرد.
که در این رونمایی نحوه گردآوری، تهیه و چاپ نشریه ژنومیکس برای دانشجویان توضیح داده شد.
در انتهای مراسم هدیه هایی همراه با بروشور مخصوص هر انجمن به دانشجویان داده شد و مورد پذیرایی قرار گرفتند.