غرفه های جشنواره حرکت

به همت شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی جشنواره داخلی حرکت برگزار گردید.

در زیر اهم فعالیت غرفه های انجمن های علمی دانشجویی بیان شده است.

غرفۂ گردشگری:هدف از ایجاد این غرفه اشاععخ بازی های بومی و محلی ایرانی که به فراموشی سپرده شده است ،میباشد.
در این غرفه بازی دوز که نوعی بازی بومی ایرانی است برای دانشجویان مهیا شده بود و در روز های آتی بازی طناب کشی را در حیاط جدید دانشگاه علم و فرهنگ شاهد بودیم که با استقبال خوبی هم همراه شد.

غرفۂ طراحی لباس و پارچه:از جمله کارهای صورت گرفته در این غرفه بافت پارچه و طراحی چاپ پارچه میباشد.بدین گونه که پارچه هایی تهیه شده بود که دانشجویان از تمامی رشته ها با استفاده از شابلون ها و رنگ هایی که در اختیار آنها قرار داده میشد پارچه را چاپ میکردند.

غرفۂ حسابداری:در این غرفه شاهد آموزش چرتکه بودیم که در طی آن دانشجویان برحسب ماه تولد خود محاسباتی  انجام داده و زمانی که به جواب مورد نظر میرسند به آنان هدیه فرهنگی اهدا میگردد.همچنین در این بین بازی محاسبات ریاضی طراحی شده بود بدین صورت که هرکس در زمان مشخص شده (که معمولا چند ثانیه می باشد)محاسبات خود را به انجام برساند به عنوان یادبود کاکتوسی به آنها داده خواهد شد.

غرفۂ فیلم:در این غرفه مسابقه اطلاعات سینمایی برگزار میگردد؛ بدین صورت که پنج سری سوال تحت عنوان دیالوگ های برتر و نام فیلم ها و بازیگران طراحی شده بود و در این بین به شخصی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشد یک بلیط سینما تقدیم خواهد شد.

غرفۂ روان شناسی:انجمن علمی دانشجویی روانشناسی بردی را تحت عنوان "برد بهزیستی" تدارک دیده که در آن علت مراجعه و یا عدم مراجعه ی دانشجویان به روانشناس مورد بررسی قرار خواهد گرفت...
این برد که به دو قسمت تقسیم شده، دیدگاه دانشجویان را نسبت به روانشناس و مراجعه به او میسنجد، دانشجویانی که خواهان مراجعه به روانشناس هستند از گزینه های سبز و دانشجویانی که به روانشناس مراجعه نمیکنند از گزینه های زرد برای علت مراجعه و یا عدم مراجعه ی خود میتوانند استفاده کنند...
همچنین در غرفه تدارک دیده شده برای انجمن روانشناسی، طرح دیگری تحت عنوان ارزیابی آنلاین روانشناسی (ESANJ) انجام میشود که این سایت محصول یک شرکت پژوهشی و استارتاپ روانشناسی است که توسط برخی از دانشجویان فارغ التحصیل رشته روانشناسی دانشگاه علم و فرهنگ تهیه شده است.

غرفه معماری:در این غرفه آموزش ساخت سازه های تاشو بر اساس رفتار قیچی سان به مراجعین را مشاهده نمودیم و متریال موردنظر برای ساخت این سازه ها سیخ چوبی و کش میباشد.

غرفه کارآفرینی:در این غرفه شاهد این رخداد بودیم که دانشجویان با استقبال زیاد در مسابقه اطلاعات مدیریتی شرکت کردند و بوم ایده رونق گرفت.
تعدادی از دانشجویان برای رفع مشکل دانشگاه ایده هایی دادند اما خیلی ها به دلیل ترس از تبعات آن شرکت نکردند. مسابقه شعار تبلیغاتی هم با استقبال خوبی ادامه داشت.

غرفه گرافیک:این غرفه با ارائه ی آثار دانشجویان این رشته در زمینه های عکاسی، طراحی لوگو، پوستر، طراحی فونت زینت گرفته بود و چاپ دستی( لینو )که توسط خود بازدیدکنندگان انجام میشد.

غرفه معماری داخلی: در این غرفه که با همکاری مدیر گروه محترم این رشته همراه بود. دستاوردهای دکوری دانشجویان قرار گرفت.

عرفه پرورش استعداد و خلاقیت: این غرفه که فعالیت های خود را در زمینه دارت، سودوکو و دوبله آغاز کرده بود با بازخوردهای بسیار خوبی همراه شد و در روز های بعد فعالیت ها و مسابقات دیگری از جمله:
اتللو،روبیک، دالون ،برج هیجان ،اطلاعات عمومی و... به این غرفه اضافه شد.