سومین همایش رایانش ابری آزاد و داده های بزرگ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گردید

این همایش به همت انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ در روز پنجشنبه 2 دی ماه 1395 درسالن همایش های کاظمی آشتیانی برگزار گردید.

دبیر اجرایی برنامه:‌
" این روزها رایانش ابری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه جا صحبت از قابلیت‌ها مزایا و ویژگی‌های سرویس‌های ابری است و در رویداد‌های فراوانی این موارد مورد برسی قرار می‌گیرند.

در همایش رایانش ابری آزاد و داده‌های بزرگ سعی داشتیم تا نکاتی که عموما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند را برسی نماییم، امنیت و محرمانگی اطلاعات هر چند به ظاهر کم ارزش را یادآور شویم، راهکارهای آزادی که از روش‌ Privacy by Design بهره می‌جویند را معرفی کرده و با اشاره‌ای به داده‌های بزرگ خاطرنشان کنیم که داده‌های هرچند به ظاهر بی‌ارزش در حجم وسیع ارزشمند خواهند بود.

این همایش سومین برنامه‌ی گروه نرم افزار آزاد دانشگاه علم و فرهنگ بود که با همکاری انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ حول محور امنیت و حریم خصوصی در رایانش ابری با حضور سخنرانان محترم: آقایان دانیال بهزادی، امیربالغی، امیر صدیقی و جادی میرمیرانی در تاریخ ۲ دی ۱۳۹۵ برگزار و با استقبال قابل توجه‌ای از سمت اساتید و فعالین حوزه مواجه شد.

همچنین در پایان برنامه کاراگاه‌هایی به همت آقایان دانیال بهزادی و امیرحسین گودرزی پیرامون میزبانی ابری داده ها به صورت شخصی و رزبری پای برگزار شد، تا در کنار ارائه‌ی عملی راهکار‌های آزاد اشاره‌ای به نقش IoT در آینده تکنولوژی شود."

در این همایش اساتید مطرح حوزهIT و آقایان امیر صدیقی،جادی میرمیرانی،دانیال بهزادی، امیر بالغی و گودرزی حضور داشتند.