کسب دو مقام برگزیده در نهمین جشنواره ملی رویش توسط دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ

نجفی مدیر امور دانشجویی عنوان کرد: در نهمين جشنواره ملي رويش ويژه کانون‌هاي فرهنگي و هنري که به ميزباني دانشگاه علامه طباطبائي و به صورت برخط برگزار گرديد، سرکار خانم "شیما شهرابی" در رشته‏ صنایع دستی نگارگری و تذهیب و سرکار خانم "هانیه نژاد فاضل" در رشته مصنوعات شیشه‏ ای اين جشنواره حائز رتبه برگزيده گرديدند.

زینب نجفی فرهادلو مدیر امور دانشجویی و دبیر جشنواره رویش دانشگاه علم وفرهنگ با اشاره به لزوم نگاه ویژه به فعالیت های فرهنگی در شرایط کرونایی، گفت: امروزه فعالیت ‏های جمعی و فوق برنامه دانشجویان نقش بسزایی در حیات و سرزندگی محیط دانشجویی دارد. خوشبختانه دانشگاه علم و فرهنگ نیز با توجه به نگاه ویژه که به این امر، ظرفیت بالایی در زمینه انجام فعالیت‏ های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و دانشجویی دارد که به لطف همت دانشجویان فرهنگی این مهم به شکوفایی رسیده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه هر ساله شاهد رشد بیش از پیش اینگونه فعالیت‏ ها بالاخص در زمینه کانون‏ های فرهنگی هنری و اثر بخشی آن بر کشف استعدادهای دانشجویان و پرورش آن بوده است که تجلی این تلاش را می‏توان در ظهور و بروز دانشجویان این دانشگاه در میان جامعه دانشگاهی با کسب مقام در رشته‏ های صنایع دستی نگارگری و تذهیب توسط سرکار خانم "شیما شهرابی" و مصنوعات شیشه‏ ای توسط سرکار خانم "هانیه نژاد فاضل" در نهمین جشنواره ملی رویش دانست.

نجفی گفت: با توجه به تجربه موفق شرکت در هشتمین جشنواره ملی رویش، پس از ابلاغ دستورالعمل نهمین دوره در دی ماه 99، دبیرخانه دانشگاهی این جشنواره تشکیل گردید و تصمیمات با ساز و کارهای کرونایی در جهت برگزاری و جمع آوری آثار دانشجویی گرفته شد که منجر به جمع آوری بیش از 140 اثر از 45 دانشجو در 15 زمینه مختلف گردید.

این آثار توسط اعضای هیات علمی داوری و در نهایت 22 اثر به مرحله ملی راه یافت که در بین 15 هزار 537 اثر از 86 دانشگاه خوش درخشید.

برخود لازم می‏دانم از زحمات و فعالیت‏ های مسئولانه همکارانم در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و از دانشجویان فعال فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آورده و برای ایشان موفقیت‏ های روز افزون خواستارم.