Cardinal Theme

اولین کارگاه بازاریابی کاربردی توسط انجمن علمی دانشجویی مدیریت صنعتی_بازرگانی و انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع به صورت مشترک

در این کارگاه مباحث پایه ای بازاریابی مانند تعاریف بازاریابی ، سیستم ها و تئوری ها ، دیدگاه های و مکتب های مختلف کلاسیک ها ،نئوکلاسیک ها و... مطرح شد و مفاهیم با استفاده از مثال های عینی و به صورت گفت و گو و مشارکت دانشجویان مطرح گردید .

برای جلسه دوم این کارگاه در نظر داریم
با استفاده از پیش زمینه های ایجاد شده در این کارگاه، مفاهیم را بکار گرفته و نحوه خلق یک محصول و توسعه دادن آن را مورد بحث و کار عملی قرار دهیم ‌‌.و در نهایت این دو کارگاه منتهی به سمیناری میشود تحت عنوان ایده تا محصول که در گزارش های مربوطه به ان اشاره خواهیم کرد .
مهندس ملک پور مطرح گردید لازم به ذکر است کارگاه دوم در تاریخ برگزار خواهد شد و قسمت دوم این جلسه خواهد بود در نهایت هر دو کارگاهی زمینه برای سمینار بزرگ ایده تا محصول با محوریت نظریه قلاب است