انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری دانشگاه علم وفرهنگ برگزار نمود:

انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری دانشگاه علم وفرهنگ برگزار نمود:

اولين مناظره ي علمي معماري با موضوع "فهم معمار معاصر از معماري ايراني" باحضور آقايان دكتر محمد مشايخي و دكتر مصطفي مصطفی زاده.
9آبان96

در این برنامه که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود از شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی "طاق و آهنگ" نیز تقدیر بعمل آمد.

اولين مناظره ي علمي معماري با موضوع "فهم معمار معاصر از معماري ايراني " با ديدگاه ها متفاوت و جذاب از جانب اساتيد محترم ،جناب آقاي دكتر محمد مشايخي و آقاي دكتر مصطفي مصطفي زاده توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد .
این برنامه در روز سه شنبه مورخ 9 آبان ماه 1396 و در سالن مرحوم کاظمی آشتیانیی دانشگاه علم و فرهنگ و با هدف تبیین فرهنگ مناظره در بین جوامع دانشگاهی برگزار شد. با توجه به چشم انداز علمی دانشگاه علم و فرهنگ و جهاد دانشگاهی در افق 1400 که در آن دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی یکی از قطب های برتر علمی و تحقیقاتی به ویژه در مباحث نظری خواهد بود برگزاری این گونه برنامه های علمی در دستور کار واحدهای مختلف از جمله معاونت دانشجویی و فرهنگی می باشد.
به گزارش دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری دانشگاه علم و فرهنگ، آقای امیرحسین گلسرخی، در این برنامه که با استقبال خوب دانشجويان دانشگاه های مختلف همراه بود، مباحث چالشی در راستاي موضوع برنامه مطرح شد. از جمله بررسي عوامل تاثير گذار بر طراحي معمار معاصر كه آيا ميبايست طراح از فرم ها ايراني و يا از ريشه هاي آن استفاده نمايد كه هریک از اساتيد به بیان نظرات خود در این موضوعات پرداختند.
در ادامه این برنامه دانشجويان نیز سوْال ها خود را نسبت به موضوعات طرح شده در مناظره علمی بیان نمودند و اساتيد نیز در فرصت مناسب پاسخگوی سوالات بودند.
در انتهاي برنامه نیز از دانشجویان حاضر در كارگاه "طاق و اهنگ" که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علم و فرهنگ و با حضور دانشجویان دانشگاه های مختلف تهران برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.
تيّم اجرايي برنامه :(انجمن علمي دانشجویی مهندسي معماري دانشگاه علم و فرهنگ)
امیرحسین گلسرخی
محمد پاينده
سينا رجبي
محمدتقی یوسفی
نيما بنيادي
ثمین صبور روح
مبينا رحماني